Meie agentuuritasu, mis sisaldub juba hinnapakkumises on vahemikus 25-100€. Selle eest võtame enda kanda suure hulga eeltööd, suhtlust teenuspakkujatega, konsultatsiooni tellijale, mugavat arve võimalust ning garanteerime, et teenuspakkuja ei vea Teid alt. Agentuuritasu hinnavahemik varieerub võttes arvesse hinnapakkumise kogusummat, nt. 1000€ hinnapakkumises on agentuuritasu 100€ ning 250€ hinnapakkumises on 25€ agentuuritasu. 100€ on meie hinnalagi tellides ka teenust, mis ületab 1000€. Nt. 3000€ hinnapakkumises on agentuuritasu ainult 100€. 

Ei. See tähendab, et oleneb kuupäevast võib teenusehind oluliselt varieeruda. Kuigi bändidel ja teenuspakkujatel on kindel hinnavahemik mille raames nad teenust osutavad, siis teatud kuupäevadel võib hind olla isegi poole odavam või ka vastupidi. Samamoodi võib hinda oluliselt muuta bändide puhul väiksemad koosseisud ja esinemiste (settide) pikkus ja arv.

Hinnapakkumised kehtivad enamasti kuni 2 päeva ja teenuste tellimused tuleb kinnitada ettemaksuarvega, mis moodustab 10-50% või kliendi soovil isegi 100% koguarvest. Ettemaks ei kuulu tagastamisele kui klient peaks teenusest või kogu arve tasumisest loobuma. Ettemaksu võime tagastada kui klient teavitab oma loobumissoovist vähemalt 2 kuud ette. Agentuuritasu ei kuulu tagastamisele ka 2 kuulise etteteatamisega. Ettemaksu ei ole tarvis teha riigiasutustel, selleks sobib ka kinnituskiri.

SOODUSPAKKUMISED OKTOOBRIS - NOVEMBRIS

Videodisko

Mustkunstnik Marek Sandermat: "Minu esinemistes on tähtis roll isiklikel lugudel ja kogemustel."


Millal avastasid, et soovid saada mustkunstnikuks? Mis selle juures rolli mängis?

Mustkunst kui etenduskunst, mis erineb nii suurel määral teistest liikidest, on mind juba lapsepõlvest saadik lummanud ning loonud "üllatuse ja positiivse ehmatuse" hea ja turvalise tunde. Minu teadvustatud ja kaalutletud otsus ennast selles valdkonnas arendada ja sinna nn "saladuste maailma" sukelduda, juhtus veidi rohkem kui 10 aastat tagasi, kui elasin ja töötasin Inglismaal. Seal külastasime mustkunstnike pesa Londonis – "The Magic Cirkle" teatrit. Nähes viite erinevat meistrit illusioone tegemas, ütlesin ma väga tähtsad sõnad endale – "Kui need suured ja vanad mehed (3/5-st) suudavad seda teha, siis suudan seda ka Mina!" Nii kõik see algas. Omal käel.



Enamus mustkunstnikke on kiindunud maagiasse juba noores eas. Kas saaksid kirjeldada oma esimest kokkupuudet illusiooniga ning kuidas see Sind haaras?

90-ndate alguses toimusid 1. mail Paides alati kevadlaadad, rattaralli ja kauplemine. Seal olid ka erinevad esinejad ning mäletan väga hästi kui Hr. Udras trikitas inimesi oma kuulsa "rõngaste" trikiga. Mäletan, et oli ka rahatrikk ja rätikutrikk kavas ning ka nn käekella varguse trikk. Võisin olla siis vähem kui 10-aastane, kuid asi pakkus juba siis mulle suurt huvi ja jättis sügava jälje.



Millises punktis Sa oma karjääriga oled – millised on Sinu suurimad õnnestumised, saavutused ning kuhu tahaksid jõuda?

Ma usun, et neid punkte tuleb vaadata mitte kahemõõtmelises koordinaatteljestikus, vaid pigem kolmemõõtmelisemates paralleelreaalsustes. Üle 10-aastase staažiga olen saanud väga paljusid seltskondasid üllatada ning nende emotsionaalset heaolutunde taset kasvatada. Suurimad õnnestumised on sellised esinemised, kus mina ja publik oleme "ÜKS" – me justkui oleksime tasakaalustatud kooslus, kus üks äärmus on samal ajal teise poole vastand ning mõlemad koos on ka keskmes samaaegselt. Minu jaoks on väga tähtsad inimesed ja nendevahelised hinnangutevabad suhted ja vaba kommunikatsioon, seega pole tähtis lõpp-punkt, vaid teadvustatud ja korrastatud mänglev ning õppiv edasiliikumine.



Kuidas ja kui tihti Sa harjutad oma trikke? Kas Sul on ka mingisugune testpublik, kelle peal oma uusi võtteid katsetad?

Olles triki “enda omaks” teinud, ei vaja ma väga selle üleharjutamist. Kehamälus ja alateadvuses on kõik juba olemas ja parimas korrastatud korras. Kui ma asun uut trikki õppima, siis ma harjutan seda väga palju kordi ja süstemaatiliselt. Testpublik on minu enda pere - naine ja kolm last. See on väga kriitiline publik, kui nemad jäävad rahule, siis võin trikiga välja tulla.



Mis on Sinu kõige keerulisem trikk?

Kui muidu trikke tehes sõltun kõige rohkem enda isiklikust "rahu- ja tasakaalu" seisundist ning publiku valmisolekust "vastu võtta ja nautida" olekust, siis kõige keerukamad on ilmselt sellised trikid, kus ma võlun välja looma – Jänkupoisi – sest elusloomad on ikkagi elavad  organismid ja võivad olla meie kui inimeste jaoks vahel ka ettearvamatud või isegi ohtlikud.



Mis Sulle mustkunstnikuks olemise juures kõige enam meeldib?

Mitmed aspektid on väga meeldivad ja tähtsad:

x) Naeruteraapia;

x) Erinev publik ja koht – vaheldusrikkus;

x) Üllatumine ning head “ehmatused”;

x) Kasvav pinge ja järsk vabanemine;

x) Hüpnoteraapiline ja enesetervendav protsess.



Ei juhtu iga päev, et inimene kohtab mustkunstnikku. Mis on esimene asi, mida inimesed küsivad (või paluvad Sul teha), kui nad Sinu elukutse kohta teada saavad?

"Tee mõni trikk", "Kas sa saad mind ja minu sõpra ära kaotada?", "Kas sa minu sünnipäevale ka esinema tuled?", “Kuidas sa seda teed?” Üks juhtum, mis kohe meenub – Läksin Võhma risti putkasse ja sealt samaaegselt väljusid üks ema ja ta 10-aastane vinguv laps. Kui ema mind märkas, ütles kohe pojale: "Sa lõpeta kohe vingumine, sest siin on üks võluvõimetega mustkunstnik," siis viipas minu peale käega, "ja tema võib su kohe ära võluda". Peale seda oli poisil kohe suu kinni ja nad läksid autosse. Rohkem pole ma neid kunagi näinud….



Disneylandi töötajad on öelnud, et maagiline kuningriik muutub mitte nii maagiliseks pärast seda, kui oled seal ise töötanud. Mida Sina tunned või mõtled, kui näed mõnd teist mustkunstnikku esinemas ning kes Sulle enim muljet avaldab?

Ma vaatan alati väga teraselt teisi esinejaid, uurin nende šarmi ja märkan pisidetaile. Automaatselt hakkan ennast võrdlema – kuidas mina selle triki sooritaksin või mida teeksin teisiti. Kuid suudan vaadata ka hinnanguvabalt, lubades kõigel juhtuda ehk alistun ning hoopis hiljem tegelen süvaanalüüsiga.



David Copperfieldi kohta on kuulda olnud lugu, kuidas ta pettis gruppi teismelisi, kes teda röövida üritasid, kasutades käetrikke näitamaks, et ta taskud on tühjad. Kas Sinu oskused on ka kunagi päriselus kasuks tulnud?

Ikka on. Kuid rohkem olen suutnud sõnadega inimeste käitumist muuta, viies nende tähelepanu ja mõtted teatud teemade juurde, mis nende esialgse plaani hoopis uude suunda seab.



Millised on kõige suuremad väljakutsed, mis on esinemisel ette tulnud? Kuidas neid lahendanud oled?

Iga esinemine on kui “Kangelase teekond” – ettearvamatu ja tundmatu, kuid ma olen alati valmis parimateks lahendusteks. Kuid ettearvamatuid väljakutseid on juhtunud küll. Näiteks siis, kui esinemine on liiga hilisel kellaajal või kui publikus leidub inimesi, kes ei ole 

kõrgemalt arenenud kultuuritarbijad ega oska nautida ja vaadata. Samuti siis, kui leidub juhtumisi ka neid, kellel nn "autoriteedi kriis" peale tuleb ja nad tahavad teiste pealtvaatajate jaoks etenduse ära rikkuda maurates või muul moel segades. Sellistel juhtudel ma olen võimaldanud neile (segajatele) 3-sekundilist kuulsust ja seejärel läbi lihtsa triki või nalja nad oma kohale suure aplausiga tagasi saatnud. Sellistes olukordades tuleb kasuks naljade teadmine, psühholoogia, NLP ja muud sellised tehnikad nagu on isegi välja toodud raamatus "Kuidas võita sõpru ja mõjutada inimesi".



Mustkunst algab tavaliselt pigem kirena enne kui sellest elukutse saab. Kuidas Sa muidu elatist teeniksid, kui Sa mustkunstnik ei oleks?

Kirg ja armastus – jaa.... Oleksin nagu peaaegu praegugi: õhtujuht-meelelahutaja, looma- ja linnukasvataja, mesinik, muusik, laulja ja luuletaja, seikleja ja matkaja, rändur ja kondaja, unistaja ja filosoof...



Kuidas eristad ennast teistest mustkunstnikest?

Ennast kõikidest teistest mustkunstnikest eristan ma oma kiire taibu, ainulaadsuse, südamlikkuse, avatuse ja aususe, peenekoelise taktitundelisuse, elukogemuste, optimistliku maailmavaate ja südamliku ning humoorika kohalolu kaudu. Ise lahterdan ja nimetan ennast rohkem kui “Comedy Magician”, sest minu esinemistes on tähtis roll isiklikel lugudel ja kogemustel ning need on tihtilugu väga naljakad ja personaalsed.



Marekit on võimalik esinema kutsuda siit.