fbpx

Meie agentuuritasu, mis sisaldub juba hinnapakkumises on vahemikus 25-100€. Selle eest võtame enda kanda suure hulga eeltööd, suhtlust teenuspakkujatega, konsultatsiooni tellijale, mugavat arve võimalust ning garanteerime, et teenuspakkuja ei vea Teid alt. Agentuuritasu hinnavahemik varieerub võttes arvesse hinnapakkumise kogusummat, nt. 1000€ hinnapakkumises on agentuuritasu 100€ ning 250€ hinnapakkumises on 25€ agentuuritasu. 100€ on meie hinnalagi tellides ka teenust, mis ületab 1000€. Nt. 3000€ hinnapakkumises on agentuuritasu ainult 100€. 

Ei. See tähendab, et oleneb kuupäevast võib teenusehind oluliselt varieeruda. Kuigi bändidel ja teenuspakkujatel on kindel hinnavahemik mille raames nad teenust osutavad, siis teatud kuupäevadel võib hind olla isegi poole odavam või ka vastupidi. Samamoodi võib hinda oluliselt muuta bändide puhul väiksemad koosseisud ja esinemiste (settide) pikkus ja arv.

Hinnapakkumised kehtivad enamasti kuni 2 päeva ja teenuste tellimused tuleb kinnitada ettemaksuarvega, mis moodustab 10-50% või kliendi soovil isegi 100% koguarvest. Ettemaks ei kuulu tagastamisele kui klient peaks teenusest või kogu arve tasumisest loobuma. Ettemaksu võime tagastada kui klient teavitab oma loobumissoovist vähemalt 2 kuud ette. Agentuuritasu ei kuulu tagastamisele ka 2 kuulise etteteatamisega. Ettemaksu ei ole tarvis teha riigiasutustel, selleks sobib ka kinnituskiri.

Meie agentuuritasu, mis sisaldub juba hinnapakkumises on vahemikus 25-100€. Selle eest võtame enda kanda suure hulga eeltööd, suhtlust teenuspakkujatega, konsultatsiooni tellijale, mugavat arve võimalust ning garanteerime, et teenuspakkuja ei vea Teid alt. Agentuuritasu hinnavahemik varieerub võttes arvesse hinnapakkumise kogusummat, nt. 1000€ hinnapakkumises on agentuuritasu 100€ ning 250€ hinnapakkumises on 25€ agentuuritasu. 100€ on meie hinnalagi tellides ka teenust, mis ületab 1000€. Nt. 3000€ hinnapakkumises on agentuuritasu ainult 100€. 

Ei. See tähendab, et oleneb kuupäevast võib teenusehind oluliselt varieeruda. Kuigi bändidel ja teenuspakkujatel on kindel hinnavahemik mille raames nad teenust osutavad, siis teatud kuupäevadel võib hind olla isegi poole odavam või ka vastupidi. Samamoodi võib hinda oluliselt muuta bändide puhul väiksemad koosseisud ja esinemiste (settide) pikkus ja arv.

Hinnapakkumised kehtivad enamasti kuni 2 päeva ja teenuste tellimused tuleb kinnitada ettemaksuarvega, mis moodustab 10-50% või kliendi soovil isegi 100% koguarvest. Ettemaks ei kuulu tagastamisele kui klient peaks teenusest või kogu arve tasumisest loobuma. Ettemaksu võime tagastada kui klient teavitab oma loobumissoovist vähemalt 2 kuud ette. Agentuuritasu ei kuulu tagastamisele ka 2 kuulise etteteatamisega. Ettemaksu ei ole tarvis teha riigiasutustel, selleks sobib ka kinnituskiri.

Intervjuu õhtujuhi Tõnu Einastoga

Tõnu Einasto on mees, kellel garantiikirjana on ette näidata üle 650 õnnestunud sündmuse, millele korraldaja või õhtujuhina ta kaasa on aidanud. Ta usub, et hea ürituse korraldus algab vastastikkusest dialoogist ning mõistmisest. 


Kuidas sai Sinust õhtujuht?
Gümnaasiumiajal tegin kooliteatrit, ülikoolis tudengiteatrit ning võtsin osa kõikvõimalike koolis toimuvate sündmuste korraldamises ja juhtimises. Sealt see "pisik" tekkis. 


Milliseid sündmusi meelsasti juhid?
Ma ei eelista ühte sündmust teisele. Oma 15 tegutsemishooaja jooksul olen juhtinud väga erinevaid sündmusi, pea kõik kategooriad on läbi proovitud. Olen alati valmis proovima ka uusi formaate. Tunnen end küllaltki kameeleonina, kes erinevate sündmuste jaoks suudab võtta uue rolli.


Kas on ka mingit üritust, kuhu sa päris kindlasti õhtujuhiks ei läheks? 
Alati panen end ka kliendi positsiooni ning uisapäisa ei võta ma kõiki töid vastu, isegi kui kalendris vabu päevi. Hindan alati iga sündmuse puhul, kas olen ootustele ja tingimustele vastavalt parim teenusepakkuja. Nii mõnedki korrad olen töö edasi soovitanud, kuna ühel või teisel põhjusel olen sel hetkel pidanud mõnda teist kolleegi sobivamaks. Küll aga olen siiski alati kliendi jaoks olemas ja hindan mitte süsteemi "päring-vastus-vaikus", vaid ikkagi dialoogi.


Mis on Sinu unistuste sündmus, mille õhtujuht sa olla sooviksid?
Unistuste kategooriasse pole erinevaid töid sättinud, aga viimane Eesti Laul finaal tekitas mõtte, et nii suurt publikut ma polegi live's juhtinud. Kiidan väga viimase Eesti Laulu finaali juhtimise töö eest Meelis Kubo. Ta sai väga hästi hakkama. Külaliste arvult sarnane võib olla küll 2008. ja 2009. aasta Tele2 GoLive tuur, kus toimetasin, aga emotsioonid on neil sündmustel natuke erinevad. 


Millised on Sinu tugevused võrreldes konkurentidega?
Olles üle kümne aasta ka sündmuste korraldaja, mitte ainult mikrofoniga õhtu- või peojuht, moderaator olnud, oskan näha suurt tervikpilti ning aitan igakülgselt klienti ka muus kui vaid ainult peo juhtimine. Aitan kogu sündmuse programmi läbi mõelda, mul on erinevate koostööpartnerite võrgustik. See tähendab, et kliendil jääb ära suurem googeldamine ning saan tema soovidele vastavalt pakkuda välja parimad lahendused. Püüan teha alati natuke rohkem kui klient ootab.


Kuidas end "vormis hoiad" ehk täiendad ja arendad?
Vormis hoiavad mind mu erinevad kliendid. Ma ei soovi olla selline peojuht, kes 10 aastat sama kavaga ringi liigub. Kui juba väga mitmendat korda teha samale kliendile sündmust, siis tuleb olla loov ja värskete mõtetega, et kõigil mõnus oleks. Kui vabal ajal satun mõnele sündmusele, kus mõni teine peojuht toimetab, jälgin programmi ja tegevusi. Peale sündmuste juhtimise olen üle kümne aasta ka sündmuste korraldaja rollis olnud. Liigun alati ringi avatud silmadega ning otsin põnevaid lahendusi igapäevastest sündmustest.


Milline on Sinu missioon õhtujuhina?
Oluline on, et iga peokülaline, olgu selleks sündmuseks siis kas sünnipäev või juubel, pulm või ettevõtete suvepäevad või jõulupidu, tunneks ennast mõnusalt. Aktiivsemaid külalised saab kaasata tegevustesse, teistele tuleb jätta mõnus pealtvaataja roll. Oluline on tabada ära sündmuse energia - ei saa teha kohustuslikus korras kaheksa tegevust ja ära minna. Olulised on ka pausid, et inimesed saaksid omavahel mõnusalt suhelda. Tasakaalu leidmine on õnnestunud sündmuse võti.  Tähtis on luua hetki, kus ks endal külalisena oleks mõnus olla. 


Millised on Sinu soovitused ürituse korraldajale, et sündmus õnnestuks?
Mõtle läbi, milline on korraldatava sündmuse eesmärk ning kui palju on sul võimalik sellesse panustada. Kindlasti ära jäta peojuhi valikut viimasele hetkele, vaid kaasa peojuht kogu ürituse korraldamise protsessi. Jaga talle nii palju infot kui vähegi jaksad, sest hea õhtujuht on ka peokorraldaja, kes aitab planeerida ja leida kõik vajaliku õnnestunud sündmuseks. 


Hea artisti valikul ära lähtu ainult makstavast tasust - headel artistidel on kodulehel ka nimekiri tehtud töödest, mis omamoodi garantiikirjaks, mis valikut teha aitab. Peoprogrammi ning eelarve planeerimisel on olulised märksõnad lahtised kaardid ning dialoog. Mõtle enda jaoks läbi kogu ürituse meelelahutusprogrammile ja artistidele kaasatav eelarve. Kui artisti soovitav töötasu töötasu on Sinu eelarvest natuke üle, maini enda võimalused ära - enamik meelelahutajaid on avatud dialoogile. Kui tellijana oled oma mõne sobiliku kandidaadi välja valinud ning ka kalendris on küsitud aeg teenusepakkujal vaba, siis tuleks sündmus võimalikult kiiresti "lukku" lüüa. Kindlasti annab teineteisele vastu tulla ning kaunis sündmus üheskoos ära teha.


Pole ühtset valemit parima bändi, üllatusesinejate, paralleeltegevuste, peojuhi, toitlustaja või ruumi dekoreerijate osas. Kõik teenuspakkujad on väga erinevad, kuid esmase valiku aitab ära teha enda jaoks paika pandud eelarve. Samuti soovitused sõpradelt, vajadusel ka dialoog artistiga ehk sõbralik läbirääkimine ja natuke täpsem eeltöö - tunne ise artisti, keda soovid tellida ehk lisainfo nende kodulehelt annab päris hea ülevaate.



Kutsu Tõnu enda sündmusele siit.

Teksti loata kopeerimine ei ole lubatud.

Eesti Artistide Agentuur OÜ

© 2020 

jaga postitust

POSTITUSTE VAHEL NAVIGEERIMINE